Seyreden olmayınca kapanan tv!

budur işte tam Türk milleti olarak tam ihtiyacımız olan şey! bir de uyuma durumunda otomatik kapansa !

Bir Japon şirketi, ürettiği yüksek çözünürlüklü yeni LCD TV’nin, üzerindeki algılayıcılarla “seyirci olup olmadığını” anladığını, kimse yoksa muayyen müddet sonunda kendiliğinden kapandığını açıkladı.

Şirket, ekran parlaklığını ortam ışığına göre ayarlayan yeni TV’nin seleflerinden çok daha az enerji tükettiğini de bildirdi.

Japon istatistiklerine göre, evlerdeki elektrik tüketiminde TV’nin payı yüzde 10 civarında.

Japonlardan wi-fi’ye duvar!!

Yapmayın kardeşim açın önünü şu ışınların, ışık bilem parayla yav. 😀

Hangi taşı kaldırsanız altından çıkan Japonlar şimdi de Wi-Fi sinyallerini kesen duvar boyası üretti.

Milyonlarca dolar harcanarak geliştirilen güvenlik teknolojileri, pahalı firewall çözümleri, kalifiye güvenlik personeli. Hepsini unutun. Bir boya-badana ekibi ile meşhur Faraday Kafesi’ni andıracak şekilde dünyanın en büyük veri merkezlerinin güvenliğini sağlamak artık mümkün.

Alüminyum-demir zengini boya, oda sıcaklığında 182 GHz’lik elektromanyetik dalgaları absorbe etmeyi sağlıyor. Bir kaç yıllık bir geçmişi bulunan bu teknolojide asıl önemli nokta ise absorbe etme oranının önceki çalışmalara göre dört kat yükseltilmiş olması. Tokyo Üniversitesi’nde yapılan çalışmaları yöneten Shin-ichi Ohkoshi’nin açıklamalarına göre daha yüksek emilim oranlarının yakalanması da mümkün görünüyor. DOWA Electronics’in katkılarıyla yürütülen çalışmalarda kullanılan boyanın üretim maliyeti ise kilogram başına 14 dolar.

http://www.computerworld.com.tr/

Turritopsis nutricula mübalağası

Turritopsis nutricula Allah’ın yarattığı ve diğer tüm canlılara yaptığı şekilde onun yaşamının devamını her an sağladığı bir canlı. “Tek ölümsüz canlı bulundu” diye haberleri çıktı her yere. Şimdi önce bakalım neymiş ölüm.

Ve Turritopsis nutricula ‘ya ölümsüz denilmesinin nedenleri şunlar olsa gerek : “bu canlı, ömrünün sonuna geldiğinde ya da yaşamını sürdürebilecek koşulları bulamadığında, denizanasına dönüşmeden önceki evreleri olan ‘polyp’e geri dönüyor ve bir süre sonra da tekrar denizanası oluyor yani dışarıdan bir etki olmadıgı taktirde ölmüyor.” şimdi sorarım ne farkı var bunun endospor yapan bakteriden. Yada şöyle olsun, yaşlanınca genetiği değişerek gençleşiyor olsun tekrar üreyebilecek şekilde, yaşamak üreyebilmek midir?

Aslında ne anlatmak istediğimi anlamak için okuyun ecel . Wikipediyi beyenmeyenler başka yerden de okuyabilir. Yani demek istediğim bu, bu yaratık da ölüyor, ölmüyormuymuş dış etkenlerle sanki.. Sorun şu, neden abartıyorlar böyle, amaçları başka ideolojik şeyler tabi.. Kafa takmaya deymez, ölüm birdir birgün gelir, Allah’tan gelir, sebebi ne olursa olsun bu böyledir, değişmez… Sonuçta her canlı ölür, ama abartırsanız kök hücrelerde insanın ölümsüzlüğüdür… Hakikatte ise öldükten sonra dirileceğimizin güzel bir kanıtı…Bu dünyada kök hücreleri araştırmak da bize düşen bir görevdir çünki hayat önemlidir. (hayat neden önemlidir? bkz:’Hakikatte ise’… )

Knoppix 6.0.0 / Adriane 1.1 – Live CD – indirilmeye hazır!

İlk kullandığım linux  knoppix di, kde 3 vardı sanırım o zamanlar. 2003 yılıydı emektar kasamın 4 gblik harddiski vadesini tamamladığı için 6 ay boyunca (yeni kasa alana dek) live cd (cd den çalıştırılabilen) bootable knoppix kullanmıştım. Keşfetmek eğlenceliyd.

Aradan 6 sene geçmiş, knoppix 6 çıkmış buyrun indirin o zaman 😀

Ftp’den indir download Knoppix 6.0.0 / ADRIANE 1.1

Mirror linkler için

Counter Strike Bölüm

Aklıma gelmişken yazayım. Cs efsanesine bölüm yapmak çok zor bir olay değil. 3B dünyada biraz kafa yormanız yetiyor. Tek sorun tüm eğitim dökümanlarının yabancı kaynaklı olması. Bölümler Valve Hammer programıyla yapılıyor. Hammer için gereken texture’leri half life klasöründeki .wad dosyalarından alıyorsunuz. Diğer gereken dosyalarda yine bu Hl dizinininde var. Her neyse bölüm yapmayı öğretmektense yaptığım bölümleri yayınlamam daha yerinde olur :p

1:) Last Legend

Basit ve küçük fakat çok eğlenceli bir bölüm. İndirme sayfası

2:) No exit

Yine basit ve eğlenceli bir bölüm. indir no exit

3:) Bomb boxes saçma ama eğlenceli. indirme sayfası

Bölümleri yüklemek şu şekilde olur, half life/cstrike/maps klasörü bulunur. .Bsp uzantılı bölüm dosyaları oraya konur..