gecenin resmi

intikam

Eveet resmi görüyorsunuz. (ben türkçeleştirdim) . Aynen de yazdığı gibi insanın intikamdan lezzet alması gerçek, ve bekleyince bu durum daha da pekiştiği için siniri alma olayı daha da artıyor 😀

Burada kim kimden intikam almış? Aslına bakarsanız resimin mesajı resime uygun değil ama sanki uygunmuş gibi geliyor. Çekiç çiviye azap vermiyorki, çivi tahtaya azap veriyor. Tahtanın çekiçten intikam alması lazım bence 😀 Yada çivinin çekici duvara sokması gerekirdi :p

gecenin resmi

intikam

Eveet resmi görüyorsunuz. (ben türkçeleştirdim) . Aynen de yazdığı gibi insanın intikamdan lezzet alması gerçek, ve bekleyince bu durum daha da pekiştiği için siniri alma olayı daha da artıyor 😀

Burada kim kimden intikam almış? Aslına bakarsanız resimin mesajı resime uygun değil ama sanki uygunmuş gibi geliyor. Çekiç çiviye azap vermiyorki, çivi tahtaya azap veriyor. Tahtanın çekiçten intikam alması lazım bence 😀 Yada çivinin çekici duvara sokması gerekirdi :p

bloxoo ve alexa puanlarınızı arttırmak için…

kendi gözlemlerimi yazıyorum. 3-4 gündür bloxoo puanım artıyor neden çünkü günde 3-4 kere yazı ekliyorum siteye. ve alexa türkiye sıralamasıda 90 binlerden önce 52bine sonra da 25binlere çıktı. bloxoo puanıda 18.8 e kadar yükseldi. bir kez daha ifade edeyim. alexa sıralamanızı ve bloxoo puanınızı yükseltmenin en garantili yolu günde en az 2-3 içerik eklemektir. yani siteyi güncel tutmak…..şimdi bundan 1 ay sonra ne olacağını çok iyi biliyorum. haftada bir içerik bile ekleyemeyeceğim için alexa 100binlere geriler. bloxoo da 13 14 lere falan iner en az…..

Bilgisayar gözü bozar mı?

google’ girin ve yazın bilgisayar gözü bozmuyor haberler çıkar. seçin hepsi birbirinin kopyası zaten birini okuyun. iyi okuyun. yanınızda ananız babanız varken okuyun. bağıra bağıra okuyun. BİLGİSAYAR GÖZÜ BOZMAZ!!!

ben bir doktora sormuştum o da öyle demişti. yalnız eski monitörler gözünüzü rahatsız eder. o yüzden yüksek yenileme hızına ve düzgün parlaklık/constrat oranlarına sahip mönitör alın. ben günde 10 saat pc başında bile dursam kötü bir monitörü anında farkederim. ve gözlerimi yorar. kendi monitörüm öyle değil çünkü. biz de insanız robot değiliz. ha bu arada günde 10 saat falan durduğum yok ona göre ha….

ayrıca bir haber daha vardı, Nature Neuroscience tarafından yapılan araştırma sonucu çıkan bulgu: oyun oynamak gözlere iyi geliyor, göz tembelliğini engelliyor, kişinin dikkatini kullanmasını geliştiriyor. bunu bende kendimden çok defa gözlemlemişimdir. miyop olmama rağmen olan biteni çok iyi gözlemleyebilirim. bu haberi bence kağıda bastırıp odanıza asın. yalnız öss öğrencisiyseniz bilgisayarla gereksiz vakit geçirmeniz  geleceğinizin içine tam ortasına… ona göre!
Okumaya devam et

hacker amblemi

burada yazan bilgilere göre dayılar oturup düşünmüşler bizim niye bir amblemimiz yok, neden olmasınki demişler ve cinsimtrak bir amblem yapmışlar. adına Evrensel Hacker Amblemi demişler. evrenin dört köşesine sınır taşı koymuşlar birkere… herkesin bir logosu var benim niye yok diye neredeyse ağlamışlar. hiç güzel olmayan bu logoyu bide t-shirtlere basıp satıyorlar. tüm bu dediklerimi yapan zat ‘ nasıl hacker olunur’  How To Become A Hacker adlı o ünlü yazıları yazan kişi Eric Steven Raymond.  logoyu kullananlardan yazısına link vermelerini rica etmiş. ve bir isteği de kendi hacker anlayışına uygun olmayanların bunu kullanmaması, onların ve bu logoyu beyenmeyenlerin çok biliyorlarsa kendi logolarını yapmalarını gerektiğini söylemiş bu zât.  ama muhterem çoktan işin adını evrensel koymuş yani evren dışı bir hacker yada müsvettesi olduğunuz anlamına gelir yada bunlar satın almışlar bu evreni..kim satıyorsa bir parçada biz alsak. o logoyu görmeyi çok istediğinizi biliyorum bunları okuduktan sonra. ben o logoyu sahiplenip artistlik yapmak isterdim ama hacker değilim. bu sayfada yayınlama şerefi bana ait değil.. zaten ilk linke girdiyseniz çoktan görmüşsünüzdür….