izler

Electronic Frontier Foundation kuruluşu browserlerin gezinti sırasında, tıpkı kameraların fotoğrafa bıraktığı gibi kendisine özgün bir iz bıraktığını bununda kullanıcıyı takipte kullanılması açısından güvenlik riski taşıdığını iddia etmiş…anlamadığım şey, browser zaten sistemin dilini, tarayıcıyı, işletim sistemini falan veriyo.. bu adamlar yeni neyi ortaya atmış?

cebit 2010

laptopların hoparlörleri giderek daha da yüksek ses çıkışına sahip hale geliyormuş…cebit hannover’den anlaşıldığı üzere böyleymiş.cebit 2010’daki diğer yenilikler ise usb 3 destekleyen usb diklerin ve harici hddlerin gelmesi olacakmış..

wikiquote

daha önce adını duyduğum ama bakmadığım bir siteydi. içinde ünlülerin söylediği laflar var. gaflar ve diğerleri karışık. özellikle süleymandemireli okuyun . buradan

bir manyaklık var

“geçen 500 sms aldım, bitti, ayın gelmesini bekliyorum 4 hafta kaldı, bi daha ki ay 5000 alacam her yöne”
çevrenizden sizde böyle şeyler duyuyorsunuzdur. özenti, görmemişlik ve şuursuzlukla karışık bi manyaklık bu.
aynı şey internet, oyunlar, filmler ve televizyon içinde geçerli.
10 sene önce günde 150 sms atmıyodun da neren eksik kalıyodu “gerizekalı”?!