iran devleti ve korsan meselesi

heryerde yayılan bir haber vardı. iran devleti korsan film,müzik,oyun ve programların bulunduğu bir ftp servera bizzat destek verdi diye. biraz geç gördüm heralde bugün baktım o ftpye hiç bişi yok. kaldırıldı yada gizlendi heralde şifreyle. ama şunu söyleyim bu haberin yayınlandığı bütün yabancı sitelerde bütün dünyadan “i love you iran- xxxxxx” şeklinde yorumlar geldi. bu xxler ülke adı oluyor.

need for speed hot pursuit in araba listesi

bu heralde 3. hot pursuit oyunu olacak nfsnin. son nfs aynı zamanda, yani son çıkan anlamında. araba listesi olağanüstü geniş. mclaren f1 de var mpc-12c de heralde ilk olarak porsche panamera var, koenigsegg CCXR Edition, bugatti veyronlar var. harika bi liste ama hiç ferrari yok anlaşamadılar heralde.
Okumaya devam et

need for speed hot pursuit in araba listesi

bu heralde 3. hot pursuit oyunu olacak nfsnin. son nfs aynı zamanda, yani son çıkan anlamında. araba listesi olağanüstü geniş. mclaren f1 de var mpc-12c de heralde ilk olarak porsche panamera var, koenigsegg CCXR Edition, bugatti veyronlar var. harika bi liste ama hiç ferrari yok anlaşamadılar heralde.
Okumaya devam et

şilili maden işçilerine psp….

adamlar yerin 700 metre altında madendeki güvenli oda denen yerde mahsur 3 haftadır falan 33 kişi duymuşunuzdur. bir şekilde kendilerine malzeme tedarik edebiliyorlar yiyecek, su vs… çıkartılmaları 2 ay sürecekmiş. daha önce bu süreçte piskolojik destek için nasadan yardım alınacağı haberi vardı onun sonucu olsa gerek yerin 700 metre altına 33 adet psp gönderilmiş. adamlar ne oynayacak, nasıl şarj edecekler merak ettim doğrusu. birbirlerini yemesinler diye sıkıntıdan yapılmış heralde. ama çekişmeli oyunlar varsa kavga çıkartır 😀

şilili maden işçilerine psp….

adamlar yerin 700 metre altında madendeki güvenli oda denen yerde mahsur 3 haftadır falan 33 kişi duymuşunuzdur. bir şekilde kendilerine malzeme tedarik edebiliyorlar yiyecek, su vs… çıkartılmaları 2 ay sürecekmiş. daha önce bu süreçte piskolojik destek için nasadan yardım alınacağı haberi vardı onun sonucu olsa gerek yerin 700 metre altına 33 adet psp gönderilmiş. adamlar ne oynayacak, nasıl şarj edecekler merak ettim doğrusu. birbirlerini yemesinler diye sıkıntıdan yapılmış heralde. ama çekişmeli oyunlar varsa kavga çıkartır 😀

gabe newell half life filmi hakkında konuşmuş..

önce sakin olun öyle bir film yok henüz 😀 gabe newell valvenin başındaki adam. demişki: half life’in filmini ancak valve yapar. öyle film şirketlerine havale edip sallama olmaz demiş. doğru demiş. keşke bide filmi yapıcaz deseymiş…

half life filmi yıllardır yapılmıyor çünkü oyunun gizemi, aksiyonu filme yansıtılamazsa büyük kayıp olur. nitekim bunun bir sürü örneği var. son olarak king of fighters ‘ın filmini yapmışlardı olmaz olsun…..

half life filmi yok ama şimdilik bir kaç tane hayranların yaptığı filmler var. en beyendiğim, daha bitmemiş ama bi trailer yayında: beyond black mesa diye bir yapım. gayet başarılı. aslında tam hl diyemeyiz çünkü gordon yok filmde , o yardımcı elemanlardan var.

katlanan ekranlardan gazete

2011 yılında lg nin parlayacağını söylemiştik. buna bir ek daha geldi. lg  2011 yılında 19″ lik gazete kıvamında aynen kağıt gibi (biraz kalın olsa da) katlanabilen bir e-kitap okuyucu ekranının seri üretimini yapacak.

katlanabilir olsa da zamanla kırılıp kırılmayacağı meçhul bence..