micro volts oyunu hakkında

şom beynimle geçenlerde düşünüyordum, online rpg oynayan çok, online rpg türleri de çok. online rpg çok saçma ve kişilerin gerçek hayatlarını ellerinden alan bir şey. ama battlefield heroes aynı etkiyi yapar mı? yok dedim, yapmaz o sonuçta bir fps. hem dedim zaten bak böyle online fps çok az var. hatta bfh tek gibi. derken o sıralar fifa online, nfs online falan çıkar oldu.

bugünde gördümki tam bir battlefield heroes çakması online fps oyunu çıkarmışlar. komedi hedefli olması, çizgifilm grafiklerine benzemesi aynı. adı da micro volts. videolarından izlediğim kadarıyla vuruşlar falan bfh’den daha iyi. şimdilik 12 ağustosa kadar beta key veriyolar isteyen baksın buradan. resim video falan da orada.

|i think about online games and their bad effects. for example moving virtual life and losing real one. then you know i am battlefield heroes fan, i think if bfh cause same effects? answer is no bcos online rpg games make ppl moron not fps does. that times fifa and nfs online been coming. so today i see a game that imitation of bfh. they based on same graphic style. like cartoon and graphics and sounds both funny. the game name is microvolts. go by here for more |

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s